tirsdag 19. januar 2010

tirsdagsfri og på babybesøk!

Det er deilig å ha fri i ukedagene, syns jeg. Får lissom slappet av og gjort mye hjemme og sånn som blir stress etter jobb. Nå er det deilig å sette seg ned med et blad, en tekopp og et eple og drømme litt om vakre hjem ... Vakkert kan man ikke akkurat si det låt her hjemme i dag, og håper minsten er litt mer blid når han kommer hjem fra barnehagen. Han er totalt annerledes enn storebror. Storebror er så behagelig, rolig, snill og grei for det meste. Nå er jo lillebror også det (..innimellom..) men, jeg får så innmari alt nå om dagen. Alt sinne går utover meg.. I dag var det ramaskrik fra vi sto opp til jeg gikk fra ham i barnehagen. Han stoppa med en gang han fikk matboksen sin! Sa vel ikke hadet til mamma`n sin engang.... Han blir såååå sint så sint for en bitteliten bagatell, og ramler over av sinne. I dag faktisk fysisk ramla over på badet og slo hodet i gulvet, som resulterte i en megakul i panna...... da blir han jo i tillegg til sint, trist og lei seg... etter litt trøst er det i gang med noe annet som ikke går hans vei... i dag måtte jeg holde ham ned i bilstolen så jeg fikk festa selen... men, gi seg?!?! Neida.. her skal vi holde på ja!!! Har aldri hatt barn som gjør sånn, så jeg blir halt satt ut! Sliten, trist og sint også, og kanskje ikke helt pedagogisk riktig hele tida.. Godt han trives i barnehagen! Tror vi bare skal slenge dit en campingseng, jeg, så han kan få en "ferie" der borte... Virker jo som mamma er det teiteste i verden noen ganger, selv om det er meg han alltid roper på... *sukk*
Gutta satt og venta på pappa som kom fra USA i går :)

... fra den søte lille babytida til minsten, som nå er en veldig bestemt ung mann med sterke meninger!! Jeg har vært på babybesøk i dag... åååhhh... de er såååå skjønne og små!! :) Man, glemmer fort den tida de er bittesmå. Alle aldre har sin sjarm, selv om jeg ikke vil kalle denne morgenen i dag for sjarm.... men, er jo like glade i de små bøllene mine fordet da :) Ha en fin tirsdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..