torsdag 31. desember 2009

Godt Nytt År!!

Vi hoster og harker,snørra renner og føler oss litt slappe. Blir dårlig med fart og futt i dag, men vi koser oss inne sammen :) vi skal spise god mat i dag, og se på raketter fra stuevindu. Har lovt å vekke storebror så han kan få se på... Det er masse på tapetet framover, og jeg håper alt går så masse og mye bedre med alt! Papsen reiser til USA igjen nå i januar. Ønsker han lykke til der nede!! Jeg og gutta tar med mormor på Kieltur, og før det tar vi henne med på juletrefest på den store båten! Ellers skal jeg begynne å jobbe 100 % igjen. Kjenner det blir greit med de ekstra kronene... Ellers er det jo noen bursdager nå på nyåret også... ting skjer :) Gleder meg også til å få en titt på den lille babyen til Mette som kommer om ikke mange dagene.. Lykke til Mette! Har bare igjen å ønske alle et RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!

klem Monika

1 kommentar:

  1. Godt nytt år til dere også! Kos dere med en rolig kveld. Jeg skal slå ut håret når midnatt nærmer seg, hihi!

    SvarSlett

mine layouter..