søndag 13. desember 2009

3. søndag i advent..




"julen 1988" står det skrevet på esken.. er etter min mormor og bestefar...


gutta koser seg med "cars"...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Allerede!! Jeg synd tida flyr avgårde litt vel fort... nå i dag har jeg tatt det med ro, siden ryggen ikke er helt god. Kost meg med smågutta, mens pappa`n jobber... vi har tent lys og fyrt i ovnen. Bare slappet av litt. Jeg har lagd noen krumkaker og rydda litt her og der.. (noen som har en god oppskrift på passe mengde krumkaker?? sleng inn en oppskrift da vel!) Småbøllene kan jo virkelig snu huset på hodet på et par strakser... rommene dems er vrengt etter 5 minutter bare.. Ikke lett å holde det ryddig! Jeg har pakket inn et par gaver i dag også. Må sende et par, og nå er jo frista snart her for å sende dem så de rekker fram til jul ... Håper kroppen min kommer seg i løpet av noen dager. Storebror er imponert over blåveisen min, så han ville se i sta og han bare lo. Han fikk en selv på leggen i går, så han skulle vel "måle" ... men, mamma vant i både størrelse og farge! Ha en fin søndag!

1 kommentar:

  1. Hehe, jeg fant en hel boks fra i fjor med krumkaker jeg hadde glemt. Trodde den var tom vettu... Godt sånt ikke mugner. Med andre ord - min oppskrift er nok sikkert for stor...

    Ha en fortsatt fin kveld, du uheldige blåveisdame :)

    SvarSlett

mine layouter..