onsdag 9. desember 2009

shopping, fridag og mus på loftet....




I dag ble Aleksander hjemme. Ville ikke i barnehagen. Litt forkjøla og veldig sippete. Da var det greit å kunne ta en fridag og slappe av litt. Jeg har fått ordna masse småting. Det er jobb igjen i mårra, og håper ikke at trafikken blir vanskelig pga Obama-besøket.. Snart køya her, siden jeg må tidlig opp. Kristoffer har lagd pepperkaker i bhg i dag. Spist deig og kost seg :) De hadde hengt opp bilder i bhg, så jeg tok et bilde av det da jeg dro i dag. Så ut som han koste seg. Far i huset er på loftet titt og ofte og jakter mus. To stykk mus er fanget til nå ... jeg har hørt krafsing der oppe, så da skulle han finne ut av det. Går med endel ost gitt... kanskje litt mer greit med felle, siden katta leker med dem hun finner ... halvdaue stakkars små.. Kjøpte pippipmat i dag også. Har fått et lite hus som vi har hengt opp ute. Ingen har turt å spise noe der ennå, men de har vel gått og lagt seg vel... får vente til det blir lyst! De trenger jo mat nå på denne tida de små der også.... selv om ikke akkurat snøen ligger tjukt her ennå.... Til helga blir det pepperkakebaking her i huset. Blir gøy :) Bilder av det kommer til helga... (øøøh.. ganske naturlig vel..) Ha en goood uke videre....................... -blogges!! *gjespe*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..