onsdag 26. august 2009

shopping og forkjølelse

I dag dro minsten og jeg på shopping igjen.. alltid stas :) Fikk bukse til meg og papsen (det var han som bestilte til seg selv..) og et par gensere til gutta... smekker som passer såååå bra til lillebror, og endelig et tannglass i samme serie som de jeg har på badet. Har lett etter blå i sååå lang tid, så da jeg fant lyseblå får det duge! Da får tannbørsten til han far egen kopp den også :) Alle har hver sin farge ...
den til høyre passer i allefall superbra........

sånn er vaskehylla mi nede i kjelleren blitt. Syns de pakkene med vaskepulver er så kjedelige, så jeg kjøpte krukker på Ikea, og fylte på der. Nå har jeg kjøpt hvitvask i dag, så jeg skal få fylt på den også.. Den flaska til skyllemiddel tror jeg kosta 19 kroner...


i går morges :) lillegutt blid og god, tidlig, tidlig morgen. Lenge før storebror sto opp. Var 14 mnd i går alt :)




må legge til at vi faktisk var ute og handla i går og. Ikke mye, men en ting som var litt hastegreie. Gikk forbi en bokhandel og kjøpte en bok til storebror.. lillemann testa den, og den virka fin... opp-ned-bak-fram... -spiller ingen trille!!
Skal legge kroppen straks.. er blitt innmari forkjøla! Tett langt opp i hårfestet.. I mårra er det jobb igjen, og gutta skal i barnehagen begge to. Blir vel noen tårer på minsten igjen.. Ha en fin kveld! :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..