lørdag 8. august 2009

.. merkelig vær vi har i dette landet! ....


storebror tok bilde av oss..... :-D









Siden pappa`n har jobba hele natta og la seg da vi morgenfugler sto opp, tenkte jeg vi kunne rømme huset i dag. Hadde også lyst å dra vekk og ut litt. Det var sånn passe temperatur og litt overskya. Går jo ann å reise på stranda allikevel, selv om ikke det er tropevarmt og badevær, tenkte nå jeg! Var ute av døra rett over 9 mener jeg å huske.. Vi kom til en strand vi var tidligere i sommer, og slo oss ned. Gutta begynte å leke litt og jeg satt meg ned med et blad. Svarte skyer truet over. Bare det ikke blir regn, så er det deilig å være ute, tenkte nå jeg. Sekundet etter begynte det :( rakk vel å sitte i 15 min vel... *hhmmrrrff*
Da dro vi retning hjem og i motsatt vei videre. Ut på stranda skulle vi åkke som!! Og jaggu ble det fint! Der skinte sola fra knall blå himmel!! Utrolig at været skulle forandre seg sånn på noen få mil... Vi måtte av med klær og til og med bade! Jeg trodde ikke det skulle bli så fint, så jeg pakka ikke noe bikini vaffal.. og ikke badebuksa til storebror.. (kanskje det var det som var greia....) Hadde bare en såå fantastisk deilig dag med sol, bading og lek i vannet. Var alene lenge! Det kom noen senere, men da skulle vi snart dra tilbake. På tide å få lagt minsten. Med sang og "tjo og hei" i bilen, holdt vi mini våken, og fikk slengt ham i seng da vi var tilbake. Da skya det over og regnet kom..... så skinte jo sola og litt sånn innimellom resten av dagen egentlig... Flaks må jeg si :) Snart køya på meg. Er så sliten.... Men, jeg har kosa meg masse med småtrolla mine :) Deilig med en smak av skikkelig sommer igjen...!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..