torsdag 6. august 2009

første dag på jobb!




ole brumm, tigergutt, flode og frosken.... og sjefen i midten... zzzzzzzzzzzzzzzzzzz....


Gikk veldig greit på jobb i dag. Det er rolig og ikke så mye stress. Endel småplukk å sette seg inn i, men det meste sitter i fingra ... Jeg har ikke vært mer hysterisk enn at jeg bare ringte to ganger til barnehagen for å sjekke åssen det sto til med lille knotten... -og i dag har det faktisk gått mye bedre :) er så godt å høre, for da slapper vi litt av også.. han har vært noe lei seg, og litt sint.. men, sitter på armen og får mye trøst :) I dag kjente jeg på vei hjem at jeg fikk sånn litt dårlig samvittighet for at det ble en litt lang dag for dem, men sånn blir dagene! De har det jo fint og får både mat, drikke og hvile ... måtte jeg trøste meg med :-) ble kjapp middag i dag da jeg kom hjem. Karbonadedeig, pasta, rømme og tomatsalsa...veldig enkelt!.. og plutslig var det barnetv! I dag gikk dagen fort hjemme. Det er vel sånn det blir. Hente ungene, spise, se barnetv og så i seng... I dag våkna de begge tidlig. Storebror hørte jeg tasset ut på kjøkkenet allerede før 6 ... gned seg i øya og skulle ikke legge seg igjen, nei. Leste en bok i stedet han. Syns nok det var rart at mamma skulle på jobb.. lillemann våkna og sto og ropte "mamma, mamma!" med dritt ned på legga - i dag også! Heldige (og snille) meg rakk å dusje minsten og kle på begge trolla før jeg måtte løpe.. men, stresse trengte jeg ikke. Nesten alene på veien jo! Gid det alltid hadde vært sånn du.... Føler jeg skriver kjapt og usammenhengene nå altså ... *sliten i hodet* .. På vei hjem begynte selvfølgelig frostvæskelampa å lyse!!! Streeessse... dura rett på en bensinstasjon og fikk kjøpt litt påfyll. Den bilen vår har tulla med mye i det siste.. ikke nyeste modell, så den har sine dårlige dager... Jeg fikk litt hjelp, for bil kan jeg ikke altså!... men, hater å snakke med folk som veit hva de prater om og ikke klarer og hjelpe til eller forklare når jeg spør pent.. men, sjokoladeboller kunne jeg få kjøpe!! eeehh... neitakk... tar en burk frostvæske i steden jeg... kokte både her og der da ja.. i solsteka! Og glem ikke at det ikke finnes klima i den kjerra.... *sukk* Men, helt herlig at sola skinner!!!! Deilig! Bare at i dag kom jeg lissom ikke fort nok til barnehagen for å hente gutta...-så den bilen har å holde seg normal!! I mårra er det fredag alt... herren i huset har bestilt fondue... og det er kosemat! Ha noen fine sommerdager!! Nyt varmen! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..