onsdag 5. august 2009

... og da var det slutt på permisjon gett...


Nå er matbokser klare for matpakker til i mårra.. oppvaska tatt, badet vaska, sykkel-og hjelmer klare, klær lagt fram (til stor lettelse for pappa`n, som hadde fått fnatt om han måtte lete etter klær i mårra tidlig..) nesten ajour med klesvaska,middag handla og planlagt.... og jeg nesten klar for å starte å jobbe igjen ;-) I mårra er vi i gang så smått. Heldigvis bare to dager i uka ut måneden. Vi har jo hatt innkjøring i barnehagen disse tre dagene. Min lille babytuss har grått og hylt masse. Huff... han liker ikke at mamma ikke er der...!! I mårra MÅ det bare funke, for da er jeg ikke i nærheten. Fælt når han gråter så og ikke gir seg...blir jo så sliten!! Men, håper det går seg til. De er sååå flinke, søte og snille alle de damene som jobber der. De har det så fint der atte! Jeg kommer nok til å ta noen telefoner i mårra å spørre åssen det går.... og gleder meg alt til å hente gutta mine :) Bare håper lillemann ikke gråter så fælt :( Han er en trassig kar og jaggu bestemt. Sov bare en halvtime i dag, og har vært helt apekatt i senga før han sovna kvart over sju. Bare ler og hopper og stuper kråke.... -og sovner på tvers med rompa i været.. *fnis* Nå ser det ut som vi kan ta på korte klær igjen også, og det er jo bare helt superdigg!! Så deilig når sola skinner og det er varmt!! ..mmmmmm..... Later!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..