lørdag 13. juni 2009

vakre hjem og postmann pat ..






jeg bare måtte le forrige dagen her, da det var rett før gutta skulle legge seg. Titta utover stua.. og jøjemeg for et kaos! Leker, aviser, dinger og bomser overalt. Og støvsugeren for jeg skulle suse opp litt bøss, sto midt i stua... og den skjeve planta da! Lekkert syn i bakgrunnen.. Den vet jeg ikke om det er mulig å redde. Gutta har herja med den og jeg har kanskje ikke vært altfor kjærlig med den med tanke på vann og gode ord.. (-men, herregud er vel lov å glemme?!) Lurer på om jeg skal plante den om eller bare kjøpe ny når mini ikke syns planter er gøy å dra i lengre.. Han er overalt og herregud så kjapp!!! Man rekker ikke blunke engang før han har krabba 4 mil! :-o I dag fikk han tak i en sånn liten Postmann Pat tannkremtube (sånn reiseutgavesak) mens han satt i lekegrinda i 2 min. Joda, mammaer skal vel rydde vekk denslags... men, så finner storebror et og annet og hjelper til og viiiiser lillebror den fiiine tingen. Ble stille et øyelokk, og der satt mini og gomla og smatta litt tannkrem. Lukta skikkelig sånn hubbabubba et eller annet av ham, og litt klin både her og der. Tror ikke han fikk i seg store mengder.. Ble nesten et bil-sidespeil i dag og..(-ja, Pat er INN for tida!) Snakker her fra Postmann Pat bilen til storebror.. plutselig hørte jeg han brakk seg.. og der ja, NAM... speil er godt...!! Herregud. Kan bli svett av noen dager altså... Nr to lever mye "farligere" enn nr en har jeg funnet ut av. I tillegg til at han er en propell og hissigpropp mot hva broren hans var... Men, guri som jeg elsker de gutta mine..*sukk* Har spist god mat og drukket et glass vin nå. (bare mor da... unga sover.. hehe) Lenge sida sist, så det går jo rett i fletta. *roe nervene etter en lang dag* He,he... Nå skal jeg scræppe litt igjen, før jeg køyer. Blir en utflukt i mårra :) Ha en god helg .....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..