mandag 15. juni 2009

"Bli-litt-ny-dag" :)



I dag har jeg og minsten fått oss en hårklipp. Hans første tur til frisør! Veldig flink, selv om det ikke var superstas å la dama klippe ved ørene... klarte seg såå bra! Og mamma fikk lille gull til å sove akkurat i det jeg hadde time - perfekt! Så har vel resten av dagen gått med til å "svi" kortet rundtomkring i diverse butikker... jeg fikk meg topper og en kort bukse, kjede og litt annet. Lillemann fikk en supersøt trøye med en bukse til.. en hund på den, og ørene henger lissom på utsiden! aaaww... Så måtte vi ha litt mat før vi dro hjem. Jo, forresten. Papsen fikk også gave. Nå er det ingen unnskyldning lengre til å ikke ta på "sykkel-klærne" å komme i gang med syklinga! Bukse med "skydd" i rompa - ready to go! :-) Ellers er det høyt og lavt, fart og spenning når begge gutta herjer sammen på ettermiddagen. Lillebror har fått et veldig temperament altså... i to kvelder har han skreeeeket når vi har lagt ham. Har vugga litt i gyngestolen for å roe. Makan til sinne :-o Og snakk om å bli sint når man ikke får det man vil ha!! (som linsedeksel til kamera sjempel..) Han begynte i går med å sette det ene benet opp, så nå er det vel rett før. Klarte å reise seg helt alene i går faktisk, selv om ingen så det.. Han sto skjeeevt og vingla.. *fnis* Det er lissom NÅ det skjer ting her hjemme!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..