søndag 25. januar 2015

Still 39 og rim i flettene!

 i dag ble det en luftetur med noen venner  i skauen, der vi fikk løpt og lekt oss litt i snøen, lagd snøengler og skravla og kosa oss. Neste gang må vi ta med noe å måke med så vi får stått på skøyter!
sola klarte aldri komme igjennom i dag, Ikke der vi var i allefall, Da vi var tilbake ikledde jeg meg RÅSA skiklær og kastet meg ut i løypene. Litt spennende å se hvor man havna, for jeg aaaante jo ikke hvor langt det kom til å bli. Men, det gikk veldig bra assa! Må nok stikke ned til naboen og hanke inn litt smøretips, for bakglatte ski gjør at man staker noe veldig...... I mårra hentes gutta etter skolen, og det blir endel skigåing til uka også. Min siste uke i de glade tredveåra faktisk.... oj... skummelt... DET er skummelt det...! ;o) Men, noen har sagt at det er NÅ det blir gøy! Så vi får tru det da :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..