torsdag 29. januar 2015

But I'm too _______ to do CrossFit! NO YOU'RE NOT!


CrossFit is universally scalable meaning that everyone, regardless of age, gender, experience or fitness level can workout with CrossFit programming.
jeg har fått en utfordring av kollegaen min. I morgen - crossfit prøvetime! Jeg skal pakke treningsklær i kveld og være klar, men vet ikke helt om psyken min er helt klar. Har jo hørt skrekkhistorier ;-) Men, her står det jo at det er for alle! :) Joa, sikkert gøy, men det som bekymrer meg litt er å tre inn i 40 åras rekker uten å klare løfte drinken på lørdag og si -SKÅL! For jeg kommer jo til å dø ... nesten... tror jeg.... Støl blir man jo sikkert. Jeg skal jo bake i helga, og klemme folk som skal feire med meg lørdag. Mulig det blir vanskelig. Stay tuned..... fortsettelse følger..... (and wish me good luck)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..