torsdag 20. februar 2014

... OL, sjukdom og drømmer om slagbenk....

Jommen må jeg si det går lenge mellom hvert blogginnlegg altså....! Her går ukene unna. Nå har vi slitt lenge med hoste og sjukdom. Jeg har tatt nye tester hos legen i dag, og må ta tida til hjelp og slappe av.. Nå blir jeg barnefri i helga, så jeg får ligge rett ut noen dager og drikke hostesaft.... Bronkitt og øvre luftveisinfeksjon. Og kanskje det som sønnen min fikk påvist:; RS virus. Herlig! Jeg som gleda meg til å trene og melde meg på nok en runde spinning over 8 uker ... (stas å få trøye og være med i trekning om sykkel da...) Ja, ja. Helsa først!

Nå er det fyr i ovnen og OL på tv. (Trening nok for meg å bare se på sporten på tv ...) Planlegger litt endring på kjøkkenet om dagen. Har vært på jakt etter en slagbenk, og fant en fin hvit en på Finn. Så da vi skulle hente den, var den solgt og henta :( Men, jeg jakter videre. Funnet en, men den må males. Litt jobb, men den må være hvit! Om ikke den blir solgt før jeg får ut fingern, så kanskje jeg kjøper den... Da må det jo flyttes litt på møbler her og males litt, og det gamle kjøkkenbordet må selges. Litt styr, men, tankene er i gang oppi hodet. Skulle ønske man bare kunne knipse .....
Oppussing av gangen tar vi til våren/sommern. Har ideer til åssen det skal se ut oppi hodet her og. Blir sikkert litt mer jobb enn jeg tror. Pleier bli det ;o) Nå får jeg tulle meg inn i pleddet og se på innspurten på kombinerten. Heia Norge! Later ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..