lørdag 5. oktober 2013

vis meg veska di og jeg kan fortelle deg hvem du er.....

.. kanskje det virkelig stemmer... at man kan se i veska hvordan person man egentlig er... ? Jeg har lenge hatt planer om å rydde oppi veska mi. Der havner jo alt mulig. Tenker litt sånn "det her rydder vi senere, og legger det jo bare i veska så lenge"... også drar man jo med seg småplukk fra jobben.... og, ja, man må jo ha leppeklin, tyggis, nøkler, lommebok, mobil.... halstabletter (i denne uka sitt tilfelle..) ... Jeg er som person litt rotete. Får ikke alltid organisert meg som jeg vil. Ofte blir det jo mye papirbunker. Man har barn i barnehage og på skole, og vi er to som jobber.. -klart det blir papirer og stæsj! Jeg bare er dårlig på å rydde det vekk med en gang. Det er jo ikke noe sånn jeg føler jeg har tid å prioritere med en gang vi er hjemme fra en lang dag. "tar det senere" .. Nå høres det ut som jeg bor i et kaoshjem med papirbunker overalt... (type hysteriske samlere fra tv-progammet...) men, heldigvis ikke så ille! Bare at jeg skulle ønske deg var mer strøkent på ting jeg VET jeg skulle rydda for lenge sida. Er jo på vei da. Ny samboer, ny bil, nytt liv egentlig, så vi tar ting litt etter litt. Pusser opp rom for rom.  Er det bare meg som føler jeg har noe å rydde i, i hver krok?! Jeg har nok lett for å ha litt for mye prosjekter på gang, på EN gang.. Det er vel sånn vi er vi folk. Forskjellige. Godt er det, men her må man skjerpe seg! Først prøve 90 min spinning lørdag morgen, etter en lang uke med mye snørr og sår hals. Den er der ennå, (snørra) men det er vel bare å begynne! Gi meg styrke! ;o) Ja, og bare starte NÅ med å rydde i veska! God lørdag og god helg! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..