søndag 30. desember 2012

Jula vel i havn og snart nytt år

 Jula er over for i år, og snart går vi mot lysere tider... juletre, pynt og annet står ennå framme. Pepperkakehuset knuses i tradisjonen her når jula skal ut! Det klør litt etter å kaste ut jula og pakke ned nisser, men får vel holde et par dager til .. Vi hadde en fin jul, selv om eldstemann ble feber og oppkastsyk på selveste julaften. Godt vi hadde en pakkeopp-hjelper på 4 år, som fikk fart på å åpne gavene...
 Til neste helg skal vi på juletrefest på Magic. Nå jobber jeg alle dagene, mens gutta er hos pappa`n sin. Tenker jeg må opp dit og kose litt på dem i mårra en tur ;o)
 Vi fikk kommet oss ut 2 juledag og lekt oss skikkelig i snøen før den regna bort. Nå er det så mildt at det nesten ikke er mer snø igjen... Vi fikk bast, lagd snølykt og snømann mens den ennå var her! Jeg syns det er superstas å leke, ake og kose seg i snøen med småtrolla! LYKKE!
Snømannen smelta og ramla ned allerede den kvelden.. -men, vi fikk tatt bilde av den før den forsvant!
Nå skal jeg ta kvelden, så jeg kommer med opp igjen i mårra. Heldigvis kort dag... Ha en fin "siste dag av året dag" i mårra da! :o)

1 kommentar:

  1. All ære til dere som holder hjula i gang! God vakt i morgen også.

    SvarSlett

mine layouter..