søndag 11. november 2012

Rapport fra scrappetreff..

 Nå er det ei uke sida vi var på scrappetreff på Grorud. Ei uke sida vi hadde det suuupergøy, med latter, skravling, kreativitet og masse morro! Tida flyr, og jeg har jo ikke fått lagt ut noen bilder før nå ..
 .. altså, her er noen av mine LO`r jeg lagde forrige helg. Noen er jeg mer fornøyd med enn andre...

 "Hverdagshelt" LO har jeg brukt laaang tid på ... denne prøvde jeg å lage ferdig forrige treff,men klarte ikke lage noe før sist søndag :) Endelig kom bildet på plass!
Det er bare pysjfaktor og fyr i peisen her i dag. Ute regner det ... skikkelig trist vær! Prøver å få rydda og vaska klær da. Så får vi se om vi suser bort på julemarked som er borti gata ved hagesenteret .... og samtidig stikker innom med tegning til pappa`n, som storebror har lagd, i forbindelse med farsdag. Om han er hjemme da... Ha en fin fin søndag!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..