tirsdag 16. oktober 2012

Tidsklemma - igjen ..

 Dagene flyr avgårde. Blogge har ikke akkurat stått øverst på lista .. den har lidd av tørke! Høsten er her for real, og et snev av vinter var innom på søndag. Da var vi litt i høyden, og jeg måtte bruke snøkosten for første gang i år! (på denne sida av vintern i allefall..) Ovnen hopper og putrer hver kveld nå. Den er jeg så glad jeg satte inn sist vinter!
 De to nye putene mine, passer så fint i sofaen nå.. Jeg har fått satt på nytt trekk på 3-setern, og
har et til 2-setern også. Trodde det trekket skulle passe, men jeg har jo en sovesofa Ektorp! Som det viser seg ikke er i salg lengre... så nå vil jeg selge sovesofaen og kjøpe en vanlig 2 seters. For trekk har jeg! Livet er et slit :-p  Så si fra da, om noen vil kjøpe en sovesofa eller kjenner noen som leter etter en.. !
Noen dager gjør at hodet blir tyngre enn vanlig. Har ofte endel ekstra å gruble og ordne opp i.. Da er jeg veldig glad jeg har gode venner og kollegaer, og disse hyggelige sitatene å komme til på do om mårran! Artig med tekst på dorullen faktisk! Man burde gi hverandre fine komplimenter oftere - hver dag!! ;-)  ... sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..