lørdag 14. juli 2012

.. takarbeid og ønske om egen gartner ..

Man har støtt noe å gjøre når man har hus. Alene med to små, en katt og masse plen og uferdige ting, så blir man lissom ikke arbeidsledig. Jeg er sååå heldig å kjenne så mange flotte mennesker som hjelper meg med så masse! I dag da jeg kom fra jobb, så var jaggu taket mitt ferdig!! Har tatt en stund, men endelig kan jeg skryte på meg takrenner og vindskyer (eller åssen det der skrives... planker som jeg kaller dem...) jeg også! Herlig! Mangler bare maling nå, så blir det bra. Ja, og noe blekk på pipa i steden for den lekre pressenningen.. men, det kommer....  og jaggu var ikke plen klipt også da gitt! Jeg hadde psyka meg opp til å gjøre litt sånn hagearbeid da jeg kom hjem, men HERLIGHET så snilt!! *glad* Nå står boller til heving.. skal ha med på jobb i mårra. Vi må jo kose oss når vi jobber helg! Forresten. Bildet av buksa, er sånn jeg kjøpte meg på fredag. Så har jeg en ærbesbukse jeg og, når jeg holder på ute! Jeg ville helst ha hvit eller rosa, men det hadde de ikke :( Det er litt høyt opp til kantene på taket, så jeg gleder meg ikke til å male der, men, tenker det hjelper på med riktig arbeidsklær ;-) Nå ligger pus og jeg på sofaen og venter på at bollene piper... opp tidlig i mårra igjen. Pus skal nok ut å jakte.. Vi må jaffal lade opp begge to! Ha en glimrende helg alle sammen!! God sommer videre! Sola skinner nå - nyt det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..