onsdag 25. juli 2012

... sommer`n som regna bort....

 .. sånn nesten i allefall... Nå har jeg vel nesten klart å komme opp i 40 minutter i den nye solstolen jeg fikk kjøpt i helga som var... de spår sol og fint vær, men kan ikke si det stemmer med virkeligheten. Får bare håpe finværet kommer når feien starter her! Man blir lissom litt oppgitt når man to år på rad har prøvd å beise terassen og trappa.... men, da må det rekke å tørke opp!!!! Ahhrg ... Denne måneden har jeg fyrt flere kvelder i den nye peisen min. Ille sånn midt i juli egentlig.
Nå er småprinsene hos pappa`n sin noen dager.. Jeg får masse fine gaver fra størstemann om dagen. I går hadde han lagd kort til mamma`n sin. I dag fikk jeg to tegninger av blomster inni, som var brettet som en liten gave. "MAMMA" hadde han skrevet selv... tnåå.... smelter et mors hjerte... Store gutten har hatt sin siste dag i barnehagen også. Litt vemodig og veldig rart. Godt jeg har mini der to år til ... Lagde kort til de i barnehagen. Skrev en personlig hilsen i hvert kort, og jeg satt med klump i halsen ;-)

Akkurat i kveld kom faktisk den så veldig så etterlengta sola. Vært en fin ettermiddag - faktisk! Satser på at den kan bli hengende i mårra. Nå gleder jeg meg ekstreeemt til litt fri og ferie, og til å besøke venninna mi i vest...! La disse dagene gå fort!! :-) Ha en fin sommerkveld! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..