søndag 6. mai 2012

Kald på bena?

Det er søndag kveld og jeg har krøpet oppi senga alt. Etter en tur ute i Tigerstaden i går kveld med noen venner, og jobbing hele uka og denne helga, er jeg klar for litt søvn og hvile... senga mi er lissom best! Gutta er hos pappa`n sin denne helga, så det er bare meg og katta hjemme nå. Tenkte jeg skulle slenge ut et bilde av min nye kurv med ullsokker oppi....
Den står i gangen, og alle med kalde ben kan låne seg et par sokker! Mamma`n min jobber sammen med ei som er så flink til å strikke! Superfine farger og herlige sokker! Jeg har kalde gulv i huset, så det er deilig på kalde dager å ha på noe. Greit å ha i gangen, for gutta har vært flinke å ta på ullsokkene sine når de har kommet hjem. Nå får vi håpe vi slipper gå med ull utover, men på kveldene er det deilig... vi bor jo i et bra snodig land med tanke på været. I går på vel til jobb snødde det... og på ettermiddagen satt jeg på Karl Johan og tok en utepils i stekende sol!! Så man må være forberedt på alt :) Nå roper Ole Lukkøye ... Ha en fin uke alle! Kommer snart innom igjen ......

1 kommentar:

mine layouter..