søndag 2. oktober 2011

Skogstur

Man kan bli frusteret av masse til tider, og når ungene krangler og sloss, klesvasken flyter, mannen ikke er samarbeidsvillig, ja, da er det litt deilig å bare rømme til skogs....
I dag dro jeg og Ann-Katrin med oss de fire små pøblene våre (altså, vi har to hver altså...) og gikk oss en deilig lang tur til skogs! Gjørmete og klinete, men guri så deilig! Ungene samlet kongler, blader, bøss og pinner... og var venner hele tida!
Mødrene sto for maten (som kanskje ikke kom som et sjokk og ikke akkurat var et ukjent fenomen...) og gutta satt og tok i mot... Pølser smakte supert!
Vi (les;jeg) er sliten nå. Nå blir det godt med barnetv og leggetid om et par timer...
Scrappeplassen min er ikke til å kjenne igjen for tida. Ryddig og fin :) og nå har jeg masse lyst å scrappe! Tenker vi må scrappe inn et par bilder fra denne helga også... Ha en fin uke!! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..