mandag 19. september 2011

om å lufte seg ...

Noen lufter hundene sine, noen lufter hesten sin... og andre lufter venninner! ;) Usikkert hvem som lufta hvem, men spreke var vi iallefall i kveld! Deilig å gå lang tur etter ungene var i seng. Vært litt mye sirkus både her og der i dag - bokstavelig talt... så godt å lufte seg! Nå spørs det om jeg får lagt meg så tidlig som planglagt... har ennå ikke landa i sofaen, og nå fikk jeg lyst å se Ylvis. Faktisk. Blir vel en dusj, litt tv og så i seng vel.... Ha en fin natt! ;)
ps: bildet er fra Bjørneparken .... en kul nysgjerrig geit! ... og ser nå at det ser ut som jeg tiltaler venninnene mine som geiter... noe jeg IKKE gjør altså! men, det var faktisk både bikkjer og hester på tur i kveld... ingen geiter.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..