torsdag 1. september 2011

Lunsj og kasseprosjekt

... og for en koselig start på langhelga mi! :) I dag ble det en etterlengta lunsj på kafeèn med to søte venninner.. er så koselig å treffes sånn når for en gangs skyld alle er hjemme. Deeeeilig salat med kaffe mocca til etterpå... Vi satt der fra 11-15! hihih... ikke vrient å få tida til å gå når vi setter i gang snakketøyet...
Jeg har fått noen kasser på jobb,som det har vært vin i... (altså, jeg fikk kassene da de var tomme...) Tenkte det var dumt å kaste de, og driver og ordner dem, sånn at jeg kan ha de til pynt på trappa :) nå har de fått seg et lag med sånn "alge-sopp-råtne-guffe-greie!" ... så skal de beises i lys beis. Kan brunt bli bra? Jeg aner ikke helt... Noen som har tips? Tror de kan bli litt fine med blomster og en lykt på ... eller? Vi får nå se da vettu! I helga har vi også planer... det kommer vi tilbake til ;o) Ha en suuuper kveld og fin fredag i morgen!
klem Monika

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..