søndag 15. mai 2011

Verdens beste 5 åring!

Jeg er så stolt av deg prinsen min, og i dag er du blitt 5 år! Utrolig som tida flyr! Vi skriver 16 mai (selv om du sier du har bursdag "søttenmai"...) Søndag 15. fikk vi feiret deg litt på forskudd. Det har ikke manglet på doser med pølser og is ... !
Min lille versjon av kaka i år, ble en 2 liters is, snudd på hodet, med kakedryss og lys. Fungerte som bare det ;)
Du er en snill storebror som er flink å hjelpe til, og flink å hjelpe lillebroren din. I dag smelta mammahjerte enda mer, da du fikk lillebror på fanget og leste bok for ham .... (*forte seg å knipse*) Nå er det midtnatt og mamma må gå å finne senga... skal tidlig opp med pakker på senga til deg :) (du har lovt å sove lenge og ikke stå opp før noen kommer inn til deg....)Jeg har fri i mårra, så vi trenger ikke stresse! Deilig! Liker å ha fri når barna mine har bursdag ;) Gratulerer masse, masse, masse med dagen i dag, lille venn!!! Kjempeglad i deg!!! Klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..