søndag 1. mai 2011

påske scrapperier...


Ikke de beste bildene og heller ikke de største, men det får være..... bare kort innpå med en liten titt på de tre LO`ne jeg har lagd i kveld... jøjemeg... jommen kan jeg være kreativ når jeg første får satt meg ned vel! Noe scrapperier skulle jeg jo lissom legge ut nå og da, men jeg får skjerpe meg, og bli litt flinkere enn jeg har vært! Snart er det senga her. Prinsene har sovet lenge alt, og papsen er ute og flyr ... (konsert på Telenor Arena i dag) Snart er det senga og en ny uke att ... Ha en super uke allemann!! :)

1 kommentar:

  1. Jøjje meg, 3 scrappesider på en kveld, det må jeg si er flink jente :)
    Klikket på de jeg og da ble se store:)
    Forøvrig fantastik kult det blide i innlegget fra Påsken, hehe, så du hadde brukt det på en av sidene :)
    Jeg har hatt en plan i et par år nå om å skrappe noen bilder fra hver helg vi er på camp....lurer på om jeg får til det i år, hehe ;)
    Ha en strålende uke :)

    Klem Nina :)

    SvarSlett

mine layouter..