mandag 28. februar 2011

savner system og noen nye støvler....

Jeg har slengt meg ned på sofaen etter et lite kjapt raid i heimen. Utrooolig at en liten familie på 4 kan rote sånn på få dager ... prøver iherdig å trene opp smågutta til å bli ryddige av seg (så deres koner engang i fremtida ikke blir like frustrerte over husarbeidkunnskapen som .... mange andre...) De er som regel til flinke å henge opp jakkene sine når de kommer hjem, om det ikke er noe annet som haster og de glemmer seg...men, rydde leker og rom er de dååårlige på! Det er noe som skjer når ordet "rydde" kommer på bane. Da er det som regel en som blir sliten og en som plutselig fikk akutt vondt i ryggen... Men, når det er sagt. Det bor store barn her og som er litt sløve også! Man føler det er endeløs rydding og organisering (... føler...?!?!) hele tida! Skal se om jeg får pussa opp og slengt opp mer lur oppbevaring i sommer, uti gangen vår blant annet.. og skoskap. Skoskap ønsker jeg meg. Og sånne fiiine støvler til å ha inni dem .. sånne støvler som passer til slafseværet nå om dagen. Nå stirrer jeg en ny kleshaug i senk.... *brett dere selv*.... og tenker på alt scrappeutstyr og papir jeg skulle ha rydda ... og ordna!.... Bare tenker. En dag skal jeg. Må bare vaske klær først, rydde kjøkken, vaske kjøkkengulv.. støvsuge...raide rommet til gutta.... SÅ skal jeg begynne. Etter jobbehelga mi bare. Ja, og etter jeg har malt ferdig sjenken min. Men, i mårra er det på nytt igjen med alt... blir man noen gang ferdig?! Ønsker meg vaskehjelp jeg tror jeg! Eller mer fri og noen ryddige gutter ... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..