torsdag 17. februar 2011

prosjekt sjenk ...

jeg har ikke blitt helt ferdig med maleprosjektet mitt, men, snaaart ... tenkte helga var en fin tid å gjøre det på. Nå ringte de fra barnehagen i ettermiddag og sa at lillemann hadde litt feber, så vi får se da åssen det blir i helga... typisk er det karneval i mårra, og det likestilles med sykdom her. Hvert år er det en eller annen form for sykdom når karnevallet er ... Storebror har i allefall kaptein sabeltann kostymet klart - og er foreløpig frisk! Jeg kjøpte nye knotter på tirsdag,til sjenken, og en søt liten potte som jeg satte lys i ... -forresten deilig å kunne gå i butikker uten krykker og gips! Jaaa... gipsen er av!! Grusomt vondt og stivt, men jeg går i allefall på to bein! ... og kjører bil!! Oh my ... herlich! Ha en superduper fin fredag i morgen og god helg! Hilsen haltelotta uten klumpfot :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..