lørdag 20. november 2010

når mor er borte ......


danser det små melmonsterbarn på kjøkkenet.... eller noe slikt ... Jeg har jobbehelg, og alle gutta må klare seg alene fra mårran til ettermiddagen. Joda, det blir jo noen timer til litt forskjellige aktiviteter det! Da jeg skulle i gang med pizza`n her i sta, var det betraktelig MYE mer mel i boksen min enn det jeg trodde det skulle være... (tidligere på jobb fikk jeg mail hjemmefra om at storebror gikk og spiste mel hjemme... men, det var visst bare det...men, akk så feil man kan ta!) med mamma sine følere ute, tenkte jeg det var mer enn bare litt melspising .... den ene bolleposen (jaaaa, jeg jukser noen ganger og bruker sånn ferdig bollepose....) var halvfull.... og regna sammen kjapt hvorfor melboksen var full... Planen var å ta vekk det øverste, så jeg kunne starte med pizzadeigen. Etter som jeg gravde litt ned, fant jeg rester av tørrgjær og noen BLÅ ekle seeeeige greier!! Så ut som godismark eller noe slimete blå greier. Selveste kunne ikke svare på hva det var han hadde gjort, men jeg fant tilslutt en tom konditorfarge ..... så hele melboksen havna i søpla, og ny måtte kjøpes. Så var det et lite sekund han skulle på badet for å ta på pysjen og far fulgte ham bare inn og gikk ut igjen. Slikt gjør at man mister en hel dunk med grønnsåpe oppi vasken! Lukter sååå flott der inne nå. Rent i allefall..... (tror han liker å helle ut ting i vasken som lukter....sist var det jo en hel dunk skyllemiddel..) I mårra må de vel ut å lufte av seg litt energi tenker jeg! Nå skal jeg ta den hese, vonde halsen min å krype under dyna .. -nok en arbeidsdag att i mårå! Ha en fin helg!!

1 kommentar:

  1. Hihi. Det er vel helst pappaen som bør ha refs for det der...

    SvarSlett

mine layouter..