søndag 14. november 2010

kort innpå ...

jøjemeg ... spør ikke åssen det her skjedde og åssen jeg får endra det, men opp-ned det ble! Ja,ja... ser jo at jeg og minsten fikk nye sko i går da :) Vi var på shopping ...
storebror fikk ny pysj (makan som den gutten vokser fra alt av klær...) og ny ullbukse blant annet... Nå er jeg på vei i seng. Har prøvd uttallige ganger og få ordna en fotobok på nett, uten hell... så nå gir jeg opp! Fikk bestilt julekort da i allefall, så nå er den biten i boks. Vi har holdt oss inne i dag. Bare sånn for å passe på at snørr og hoste ikke blir verre ... Mysteriet med de forsvunnede vinterdresser er også løst! De kom til rette i går! (puh, sier jeg bare... dyrt å kjøpe nye!) Æhh... vi får komme tilbake med et mer spennende innlegg senere... Later!! Ha en fin uke forresten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..