fredag 11. juni 2010

sikk sakk.. tikk takk...

Regnet siler ned og det er grått, vått og trist... Flaks for meg at jeg jobbet forrige helg da det var strålende sol... (noen sa til meg at jeg ikke måtte jobbe sånne helger med fint vær... og jeg er egentlig helt enig!) Jeg har vasket noen maskiner og ellers bare kosa med med fri. Jeg er ganske så velsignet, om man får si det sånn, med utrolig mange fine, gode og vakre venninner! Og i dag har jeg spist lunsj med en av dem... og til mandag venter en ny :) både lunsj og venninne :) Vi har "innviet" ny kafè på senteret i dag og spist god salat og drukket kaffemocca. Tida flyr når det er lenge sida man har sett hverandre... kunne sikkert sitti der i timevis...! Nå skal jeg hente minsten i bhg, siden størsten er hos en kompis .... han hentes senere... De er lissom blitt litt store når de kan bli med kamerater hjem, uten å måtte følge dem! Jeg og gubben har vært på shopping nå, og jeg fikk med meg maleprøver hjem. Nå skal det grubles og lures på hva slags farge jeg skal ha på huset utvendig.... God helg!

"En er en og to er to - vi hopper i vann vi triller i sand ..sikk sakk, vi drypper på tak, tikk takk, det regner i dag. Regn, regn, regn, regn, øsende regn, pøsende regn. Regn, regn, regn, regn -deilig og vått, deilig og rått! Sikk, sakk, vi drypper på tak, tikk takk, det regner i dag" :)

1 kommentar:

  1. Så koselig! Følte meg truffet i positiv forstand nå :)

    SvarSlett

mine layouter..