søndag 18. april 2010

helgeoppsummering...

Har vært kjempedeilig med en langhelg... torsdag og fredag gikk ikke med til husarbeid, skal vite! Neida! Her var det kafè og shopping, som sto på planen... og en visitt lang borti huttiheia til ei venninne som har flytta.... ja, nemlig, langt vekk... Merkelig det der. På kartet ser avstanden ikke så gæli ut :) Så da fløy jo den dagen, men det var så gøy å endelig ha tid! Jeg lurer på hvorfor jeg alltid skal drive med husarbeid og vasking av klær på fridagene mine... -da får støv være støv! Syns det er deilig og bare nyte fridager og kose seg mens man kan. Deilig å være på kafè med venner man ikke har sett på lenge, og kan skravle alt mulig med. Passet bra at lønna kom samme helg, pluss at det var salg på masse! Fikk et par billige topper og gensere... og var innom Dorothea på Triaden. Der kan man bare drømme seg bort da..... *sukke* Mye lekkert!
Storebror fikk seg sko på ettermiddagen da vi kom fra barnehagen og er veeeldig stolt av dem. Forteller gjerne alle han møter at han har fått nye sko :)
I skivende stund er storemann i bursdag til ei av venninnene i barnehagen sin. Minsten sover. I dag tidlig var vi ute og lekte litt. Deilig vær når sola er framme! MMmmmmm.....
Mini poserer :) Stormbergdressen jeg kjøpte i fjor passer ennå. Kjempefornøyd med den! Størsten fikk seg nytt pannebånd i helga. Veldig fornøyd der og... nå funker ikke lue lengre! Nei, nå må jeg avgårde og hente en full av pølser, kake og is..... Later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..