mandag 12. april 2010

fylte horn og kortvokste hissigpropper...

I dag har jeg gjort litt forskjellig her på ettermiddagen. Far i huset dro på jobb da middagen var spist, og jeg har rydda, vaska, bakt og løpt etter småtroll... Det ene øyeblikket er småprinsene søte som engler og nusser og koser, leker og er sååå snille mot hverandre... i det andre er det full krig med hyl, grin, skrik, kasting, dytting.... Ikke fullt like søtt, men de er prinsene mine allikevel ;) Jeg har bakt en runde horn med fyll i i kveld. Jeg kunne jo har tjuedobla oppskriften tror jeg, for de løper avgårde omtrent før de kommer ut av ovnen. (.. de fikk kjappe ben da far i huset kom hjem....-han er sjefsprøvesmaker nummer en!...) Jeg sa det var fetaost i noen, men hadde mista litt oversikt over hvem som var med fetaog hvem med ost og skinke. Da er det jo greit å smake seg igjennom til man finner en ... Jeg lagde meg en kopp kakao og tok en smakebit. MMmmmmm.... Kjenner jeg gleder meg til helg nå. Langhelg og! Nå er det 9. dagen i strekk på jobb i mårra. Må igjennom 10, før det blir helg. Det blir godt det tenker jeg :) kanskje jeg skal bake litt mer, så jeg kan legge 2-3 i frysen...?! Eller kanskje ikke... Har planer på fridagene mine og gleder meg til å treffe venninnene mine, som det er lenge sida jeg har sett :) Gleder meg ikke like mye til tannlegebesøket, men det må jo til det og... Ha en flott kveld og fin uke!! :)

2 kommentarer:

  1. Så fine horn! Nøyaktig du gett! Jeg er litt mer sånn "slenge sammen"-type...

    SvarSlett
  2. Du e flinke :) Såg deilig ut. Kunne tenkt meg å komt innom neste gång du baka sånne.... :)Berre så synd at veien øve fjedlet e så laaaang

    SvarSlett

mine layouter..