søndag 7. mars 2010

Søndag med innslag av engler i snøen...

I dag har vi kosa oss ute i godværet, etter at minsten lada batteriene sine. Vi har akt med noen venner. Kjempegøy! Selv for mammaene som dro småtrolla opp bakken, gang etter gang... -fikk brukt kroppen ja!
Mens mini sov, lagde jeg noen horn med litt fyll. Tok det jeg fant i kjøla og frysen. Ost, salami og litt pizzasaus. Jaggu ikke mange av dem igjen, gitt... Her rekker jeg ikke legge noen i frysen, nei!

Aleksander lagde en snøengel.... fin, sant?! Ha en fin uke! Jeg køyer tidlig... helt utslitt etter krumspring i bakken i dag ;-)
~klem monika~


2 kommentarer:

  1. Takk for kommentar, artig å sjå at dere også har laga snøengler :)

    SvarSlett
  2. Silke, horn!!! nam, nå skjønner jeg hvorfor det burde vært forbud å legge matinnlegg på bloggene sine ;)

    SvarSlett

mine layouter..