søndag 14. mars 2010

jobbehelg og masse vårfølelse...

Da er søndagen her igjen, og snart slutt... dagene bare løper avgårde... Denne uka har inneholdt litt ymse. Jeg måtte holde senga to dager, og da jeg var klar for jobb igjen etter en "lyndiett"... så våkna jeg jaggu med øyekatarr på ene øyet! Makan... så hele uka med briller også. Noe som ikke er superstas, men det får jo bare gå. Har kommet igjennom en helg på jobb, og med masse kos med gutta på kvelden. I dag tok jeg dem med ut en liten luftetur etter middag. Herlig vårvær! Drypper fra tak, veien er bar, snøen minker.... og hundebæsjen kommer til syne... Ikke et herlig vårtegn akkurat men ...-et tegn på at våren er på vei! Måtte bare legge inn bilde av min lille bølle, som jeg tok i sta. Gutta hjalp til med å bære ved inn... kjempesøt.... Han er blitt så stor, og i sta fikk jeg enda mer bevis på det. Jeg satt ham i dusjen, og han sa "ttss"... "skal du tisse?".. etterfulgt av et "mmhmmm"... og som sagt så gjort! :) tissa i do store gutten! *stolt mamma* Nå skal jeg slenger mer i ovnen så votter og slikt tørker. De måtte nemlig ha en runde i vaskemaskina... Skal sortere litt skifteklær til barnehagen også. (.. hender det er kjekt å bytte ut klærne der innimellom... så flaut når genser er tre str for liten og buksa er type høyvann... når de plutselig trenger skift der borte.. ) Så er det noe klesvask som roper på meg nede i kjellern...-IGJEN!! .... jadaaa .. sånn går no` dagan! Ha en fin uke!! :-)

2 kommentarer:

  1. Så søte klær! Mormor som har strikka?

    SvarSlett
  2. Jepp!Mommo som har strikka! :) -m-

    SvarSlett

mine layouter..