onsdag 4. mars 2009

Lillelørdag alt..


I dag har vi kosa oss på babysang igjen, og i dag var det veldig koselig. Ungene skravla og kava rundt på gulvet og kooooste seg. Sist ble vi tatt bilder av og en liten reportasje ble skrevet, så vi er med i neste "kirkenytt"! Etter sangen traska vi på butikken og en tur innom Hattifnatten. En kjempefin barnebutikk som starta opp her nå i februar. Har veldig mye fint!! Fikk 4 bodyer til storebror og to søte pysjer til lillebror til 198 kr :) kjempekupp ... I mårra er det trimmetordag igjen kl 0900. Da stiller vi opp med sporty, frisk trilleånd og går fort fort fort :) Ha en fin onsdag da dere ...! Jeg sitter og diller litt med oppskriftboka jeg prøver å lage... :-D

1 kommentar:

  1. God bedring snuppa! Håper du raskt blir bedre. Kjenner en sånn indre uro når sånt "går" jeg - nesten så jeg blir psykisk kvalm. Var på Hattifnatten i dag vi også; ble et par nye strømpebukser og en tøff genser til 50 kroner :)

    SvarSlett

mine layouter..