torsdag 12. mars 2009

for noen søte venninner jeg er omringet av ;)


TUUUSEN takk for det nydelige hjertet, Mette!! Det varmet sjela.. jeg ble helt rørt... Snill du! (..og veldig flink..) Sorry for at det har brukt sååå lang tid på å skrive noe her altså, men... denne uka har vært slitsom ;-) Formen er fin igjen nå heldigvis. I dag har vi trasket tur igjen, og møtte Herr Elg borti gata gitt... De er store! Han ble litt redd da babyvognligaen kom styrtende... Var ute i går kveld med jentene og spiste på kina-restaurant. Utrolig koselig! Deilig å komme ut uten barn også. Gleder meg til gjentakelse... Nå skal jeg og min kjære benke oss med kjeks og ost og se "Skogheims" på tv 2 ... Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Bare hyggelig! Jeg styrer og pakker til fjelltur i morgen. Ha en koselig kveld :)

    SvarSlett

mine layouter..