tirsdag 10. februar 2009

syns vi har nok snø nå, jeg!

.. nå snør vi inne igjen...!! Vi er ennå ikke friske. Sylta forkjøla. Jeg vaffal. Storebror er i barnehagen, og han er lei å få med seg hjem nå.. :) koser seg sånn der. Har ikke vært der på ei uke, så han virkelig savna dem der borte! Det er så maaasse snø, men i helga har vi ligget rett ut. Vi vokse i allefall. Med feber og vonde kropper. Vi kan lissom ikke skryte på oss lange skiturer og masse frisk luft med ungene i helga.. I går hadde jeg ikke feber, men er jo ikke på langt nær frisk. Storebror skulle i bhg, og gårdplassen vår var på ingen måte måka kan du si ..... jeg tenkte at om jeg tok fart, så kunne bilen freeeese igjennom-litt sånn rallyaktig- og komme oss ut på hovedveien... så feil kan man ta! Måtte måke som gal og brukte vel 40 min på å komme oss til bhg -noe som vanligvis tar 2 min. Svett og sliten.. og 21 minus uten noe strømpebukse... (lillegutt satt inne i varm bil og venta tålmodig på mamma..) I dag var det en drøm. I går fikk vi en med traktor til å måke hele plassen på 5 minutter! (.. tror jeg ønsker meg traktor..)


Jeg lagde forresten oste-skinke-muffins i går. Har sett en sånn oppakrift bak på en sånn muffinsformpakke jeg har hatt lenge. Skikkelig enkel. Gode ble de og. Matlysta mi er på bånn om dagen og ikke noe smaker noe.. så... Lillebror satt og så på sa "ææmæææmææææmmmmæææ" (som er det nye han sier hele tida nå)


Nå skal storebror snart hentes og lillebror mates litt... God middag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..