mandag 2. februar 2009

.. hjemme med sykt barn...

Storebror kom hjem i går, men ikke helt i form. Ble dårlig lørdag. Litt varm og snørra har begynt å renne igjen. Natta var litt slitsom. Han kasta opp litt og var ikke helt med... Eneste han har spist i dag er noen rosiner og to eplebiter.. nå sitter han i stua i stolen med dyna rundt seg og ser på Cars. Tror han har litt vondt i hele kroppen.. Ellers skifta tre bodyer på lillebror og 4 bæsjebleier på mårran! Kjempestas... :-s Kaldt i dag, så lillemann sover inne. 15 kalde, men nydelig vintervær! Jeg går med vrang genser, briller (er linsebruker) og håret til alle kanter... får ikke håpe det kommer uanmeldt besøk.... :)

1 kommentar:

  1. Hihi, synes jeg ser deg... Sånn har jeg også sett ut - mange ganger kan jeg love deg ;)

    God bedring til A!

    SvarSlett

mine layouter..