mandag 5. januar 2009

shopping er terapi altså..

.. og mamman min er supersnill.. Jeg fikk forskudd på bursdagsgave til å kjøpe meg sko for.. så i dag dro lillemann og jeg på storsenteret. (..mulig hun har sett jeg har gått i sommerskoa og joggesko nå midtvinters... hehe) Så mye salg! Var rolig på senteret. Ikke masse folk og mas.. .. derimot litt mer mas her hjemme på kvelden da lillegutt skulle legge seg.... -uten smokk! Vi har snakket om det hele helga og i sta klipte vi de to som lå i senga (best jeg finner den siste også, for jeg vet det er tre..) Ikke helt sikkert han visste heeelt hva det egentlig betydde det han gjorde.. men, han har ikke sovet i dag heller, så en litt sliten mann nå. Tok en time da før han sovna. Ikke så ille.. :o) Får heller holde ut med bøllestreker noen dager eller hvor lang tid det tar... *være streng*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..