tirsdag 20. januar 2009

.. det snøøør, det snøøøør... tiddeliBOOM..



Utrooolig som det laver ned. Egentlig litt deilig syns jeg. Unga koser seg jo i allefall masse. Etter jeg hadde levert storebror i dag (han er så søt der han vasser i dyp snø og nesten ikke kommer fram.. hihi) så måka jeg gårdsplassen. Puuh... trening da gitt!

Mamma`n min var 60 år i går :) huuurrraa... Ellers var vi bare inne i går. Vaska klær og rydda... og så trente lillegutt og jeg på å spise mer i går.. han er så dårlig på det der. Fruktmos er IKKE stas... kun grøt som til nød går ned... Men, søt er han nå der han sitter og lager grimaser :)

2 kommentarer:

  1. Hei,
    Trening ja det skal være sikkert å visst, så mye snø som har kommet på kort tid!!!
    Fint og lyst, men akk så leit om det skal regne bort i morgen...
    Ha en fin kveld!
    ♥ det hvite ♥

    SvarSlett
  2. Fin bakgrunn! Herlig grøtnekter du har der...hihi. Formen min var litt stigende, men i dag er jeg lite tess. Kjedelig. Ha en fin dag med sang :)

    SvarSlett

mine layouter..