tirsdag 23. juli 2013

..vi drøyer`n litt...

 Akkurat nå: terrassen, sol, saft, ungefri..... Ikke lenge siden arbeidsslutt. Rett ut i sola og nyyte!! Denne knallfine juli er snart minner, så det gjelder å leve i nuet. Skulle ha vaska badet, tørka støv, rydda rommene til gutta (nå hadde jo rommene deres klart å vært ryddig mer enn 5 minutter, om jeg rydda dem da de dro på hytta på fredag..) men, altsåå .. er`re så nøye da?? Man kan faktisk ikke holde på inne i det her finværet og holde huset rent! Den møkka og alt rotet går vel ingen plass. Det er sikkert der når det blir overskya, regn og kaldt og..
Når jeg ikke skal levere ungene, kan jeg begynne tidlig på jobb. Det er nesten den fineste tida. Stille og fint. Sola er på vei opp. Litt morgendugg over jordene i dag.. lite trafikk og man kan se dyr (type elg og rådyr) gresse inni skogholtet. Sånn skikkelig bondekoselig! Satt meg med en varm kopp kaffe mocca i dagtidlig på jobb, ute på balkongen. Var litt tidlig ute i dag. Prøvde våkne og nyte at verden våkna til liv. Deilig. Man må bare nyte det nå. Snart er sola lengre borte og hverdagslivets stress der igjen. Men, ferien starter etter denne uka og helga, så jeg har mye å glede meg til. Færre dager igjen til jeg skal nyte den nye bilen min og...*glede* og oppussingsprosjekter er på planen. Jeg nyter og koser meg veldig for tida!! GOD SOMMER!
-moniq-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..