onsdag 17. juli 2013

Sommer!

 Herlig at sommer`n er her! Vi har vært litt på hytta, og vi gleder oss virkelig til ferien om litt... Da blir det late dager med trægårdstuflorna høyt i hengekøya!
 Båten vi kjøpte av noen venner, er blitt malt og pusset litt på. Årer er kjøpt inn, og den har fått navn :) Ikke hatt noen dåp ennå..... men, får vel ta en uhøytidlig en når den sjøsettes ;o)
 I helga fikk vi lillebroren min på besøk (som forøvrig ikke er så liten lengre..men, allikevel lillebror..) Koselig med besøk av onkel for smågutta, og hyggelig med grillmat og kos i solnedgang. Digger hytta om sommer`n!
Det er en ting til jeg gleder meg til ... -og det er å hente denne lekre, smekre bilen!!! Endelig en ny bil!! Nå putrer Skoda`n så fælt atte.. nå må jeg bare bli kvitt den! Så i begynnelsen av august må man se etter en sølvgrå Toyota Urban Cruiser! Juuhuu!! Ha en knallfin sommer!!! :o) *happy*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..