tirsdag 24. september 2013

Siste sommerferierest...

 Hverdagen er i gang igjen. Vi har hatt ferie ei uke på Kypros, uten barn! Skikkelig kjæresteferie! Utrolig herlig! Soloppganger, late dager på solsenga, bading i krystallklart vann... båttur, tur hånd i hånd på stranda...spiste ute hver dag.... you name it assa!

 Utrolig flott ved grottene ved Cape Greco!
 Den fredagen vi kom ned og hele den helga var het...! Ganske varme dager! Det "normaliserte" seg i løpet av uka, men ikke under 30... 27 i vannet. Ikke vondt det heller...
Så nå får man bare se tilbake på bilder og drømme og glede seg. til neste år, da turen med stor sannsynlighet går tilbake til den samme flotte plassen :o) I dag har jeg fri og skal straks opp å trene litt.. Tøft å begynne igjen! Støl etter i går allerede ;o) forresten var det minus 1 grad da jeg kjørte gutta på sfo og bhg i dag... Brr... men, været er flott og fargene på trærne er fantastiske! Høsten er fin den, bare at det var så innmari deilig med sydenvarme.....så omstillingen var litt brå ;o)

Etterpå er det sesongens siste fotballkamp for skolegutten også! Godt jeg har fri i dag, så jeg rekker alt jeg skal gjøre...  Ha en deilig høstdag!! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..