mandag 21. mai 2012

lys og varme ...

Jeg er veldig sånn "lysdame" som en venn av meg sa her... elsker å tenne telys om kvelden. Masse lys overalt.. blir så koselig! Også varmer det faktisk litt. Oppbevaring av telys har det vært dårlig med, helt til lørdagen. Fant denne på Kremmerhuset og den MÅTTE bare bli min! 149 kr tror jeg den kosta. Ikke så voldsomt ille ... Syns den var superfin! Men, orker ikke fyre opp noe nå. Er lissom 23 grader inne nå. Deilig temp om dagen!!! Najs!!
Så var jeg på hytta en tur i går og åpna for sesongen. Fyra litt opp inne og raka endel. Fikk ned noe (les;mye) granbar og kongler på taket, og lufta litt inne i hytta. Ganske rått og kaldt etter vinteren... Og det er alltids ved å stable der ute ....................................... (har jeg ikke vært flink da??!!...) :-p

Nå er jeg sliten etter en time med zumba og litt aerobic, avsluttet med litt mageryggstyrkeøvelser...... Atter en ny dag i mårra. Får vel snart finne senga. Må bare henge opp en maskinvask og rydde ut av oppvaskmaskin... og skulle egentlig bretta sammen et tonn rene klær og, men .... huff.... trukke jeg orker før i mårra. Har vært flink nok! Ha en fin uke videre ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..