søndag 27. mai 2012

Fantastiske dager!

 Vi har hatt besøk av venner, som lå over fra i går til i dag. I går kveld var det Grand Prix, og vi hadde det kjempemorro! God mat og drikke, både tidlig og sent ;-) Da de dro i dag, kom onkel, og vi reiste på hytta. Der venta "regjeringa" og det ble grillings, bading, soling og båttur ....
Fantastisk temp i vannet!!! Og vi har ikke tippa juni engang!! Begge gutta bada.. :-) Har vært en lang, solrik dag, og jeg bare digger det! Småprinsene er så heldige at de er igjen på hytta hos mormor og morfar. Jeg skal jobbe i mårra og reisten av uka. (får jeg håpe, men får se hva streiken bringer... bhg er jo ikke oppe til vanlig tid..) Ellers ble bilen vasket da jeg var tilbake, og noen møbler malt ferdig. Nå tørker de i garasjen...Mygg og knott og annet bøss: Hold dere unna!!! ;-) Nå er det vel på tide å få kroppen i seng. Mmmm.. liker denne årstida! Lyse, varme kvelder og masse deilig SOL :) Ha en fin pinse videre og nyt morgendagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..