lørdag 21. februar 2009

snø, snø og atter snø..

de spår enda mer snø nå.. syns det er greit nok nå. Noen må jo lissom måke vekk den også... og kommer det noen gang til å smelte til våren?!


Vi har verdens lengste istapper hengende ned fra taket vårt - helt sikkert! På terassen får vi nesten ikke opp døra nå, pga all snøen og isen. Døra fryser igjen!
ganske bra mye snø i hagen også .. og istapper i fleng her og...

Gutta var ute i dag og måkte snø, mens jeg og lillebror var inne og bakte boller.. (les;jeg) Aleksander var så flink og gikk rundt med spaden fram og tilbake og slengte slengkyss til meg i vinduet når han gikk forbi *sukk*.. han gikk stort sett rundt med samme snøen på spaden hele tida, men såå stolt av å kunne hjelpe pappa da gitt!


min flinke snømåkemann!



så har vi (les;mannen) skrudd opp den ene Ikea-hylla jeg fikk kjøpt på torsdag kveld. Passet supert. Smal, fin og praktisk! Storebror var flink med å sette inn kurvene... lillebror fikk ikke noen nei ...! Får kjøpe fler senere ;-)
Skal slenge meg på sofaen med en sjokoladebit nå.. Gutta er i drømmeland og jeg er sliten ... :-) I mårra skal vi til oldemor og feire 80 års dagen hennes til uka ... Ha en fin lørdag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..