lørdag 7. februar 2009

influensa`n kom og tok oss alle sammen..



jeg har ikke orka hatt på pc`n engang... hodepine og vondt i kroppen... mannen spydde i dag. Gutta klager litt, men ikke feber heldigvis. I går etter legebesøk sovna jeg og gutta på sofaen, og pappa`n snek seg rundt med kamera. Snille mamma og pappa`n min kom innom i dag for å hente noe. Det laver jo haugevis med snø ned, så pappa var så grei å måke innkjørselen for oss. Og de hadde med tre sekker ved :) snilt!! Vi var jo tomme... Ytterdøra vår hadde fryst fast også, så jeg måtte ha hjelp med den... skikkelig opplegg... jeg har jo ikke en eneste sterk muskel i hele kroppen, så jeg følte meg ganske hjelpesløs.. men, det er fare for at vi har snødd inne i mårra og om det fortsetter og snø som det gjør nå...




hilsen fra basillhuset :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..