onsdag 25. februar 2009

min lille skatt er 8 mnd i dag...


.. som tida flyr... skulle likt å stoppet den litt innimellom, selv om det er stas med all utvikling på de små.. men, jeg vil noen ganger kose meg leeenge med smågutta mine, som jeg syns vokser i stor fart... 8 mnd siden lillebror ble født i dag. Allerede! Han er bare sååå blid og god. Spesielt i dag har han vært en solstråle. Har lekt med de andre bebisene på babysang i dag også, og før det rakk vi å veie på helsestasjon :) Syns min "lille baby" er blitt en skikkelig stor gutt som snurrer og ruller seg rundt på gulvet, ler, prater og er bare verdens beste :-) Sitter og scræpper litt, og dette bildet her må vi jo få satt inn ;-) syns det ble tøft i svart hvitt.... Ha en god kveld og "lillelørdag"..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..