torsdag 22. januar 2009

Torsdag er trimmetrilledag!


Vi var ute av døra klokka 9 i dag tidlig og har gått trilletur med en gjeng, som vi skal trille med hver tordag morgen. Kjempedeilig å komme seg ut tidlig og trå på litt så man blir varm! Deilig å kjenne frisk luft også, sånn før dagen er kommet skikkelig i gang.. Man får mer ut av dagen av å gå ut tidlig. Og det gjør det lettere å komme i gang hjemme med litt husarbeid, syns jeg. Var deilig å kose seg med god lunsj og en varm kopp kakao til reprisen av god morgen norge etterpå. Lillemann har vært flink og spist grøt 3 ganger i dag også! Plutselig gapte han litt! Har lissom skjønt det - endelig!

Ellers så fikk jeg en sms fra min bror i ettermiddag om at han endelig har lov å kjøre bil!! Stas! Har sneket seg rundt og kjørt opp i all hemmelighet... :o) veeeldig mye grattis!! Nå er det bare å pusse støv av porschen i garasjen å komme på besøk lillebror!

1 kommentar:

  1. Kjapp kommentar der du! K klarte å fikse pc'n da....egentlig er han ganske flink, alt-mulig-mannen min ;) Så deilig med trilling hver torsdag da! Mon tro om man kan ta ut permisjon uten at man har baby....for å være med å trille, hihi.

    SvarSlett

mine layouter..