tirsdag 13. januar 2009

en dæsj råååsa ...






...puuuust.... skikkelig sliten i kroppen nå.. Har vært en lang dag med mye gjøremål. Linsekontroll og shopping :) lillebror ble utslitt han og, så han sovna før halv sju i dag. Har en veldig trassalder-storebror-sønn for tida, så man kan bli sliten av bare det og. Krangler om å dra hjem fra barnehagen og krangler oss i seng... jaggu egne meninger har de små! Han blir 3 i mai, så det er vel litt mer trass i vente.. Ellers fått handla litt for et gavekort jeg fikk av min kjære lillebror (som er blitt over tredve altså..) så det ble en lykt (som er såå koselig nå som det ble mørkt)en rosa løper og rosa skål. Fikk to kuler jeg egentlig tok som julepynt, men de passet faktisk til det andre jeg kjøpte. Jeg er ikke akkurat rosa av meg, men tenkte det var greit å prøve noe nytt enn bare svart og brunt.. var lissom så romantisk da.. Fikk lyse lingardiner på salg også. Deilig å handle nytt! Nå satt jeg meg ned med kringle og go`koppen med te. Fikk den av ei venninne som er i India nå. Skikkelig søt ku-kopp! Ha en fin januarkveld videre! Lite gjesp fra meg..

2 kommentarer:

  1. Den løperen var superfin! Og kringla så fristende ut. Så flink du er til å bake :)

    SvarSlett
  2. .. fnis... kringla er det mamma`n min som har bakt :o) Fikk den og slang den i frysen.. men, løperen var søt ja :o)

    SvarSlett

mine layouter..